Post by bloodanatdore on Mar 12, 2022 1:42:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Necromancer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Necromancer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke tokens ▞▞▞
▞▞▞ Idle Necromancer 2022 version ▞▞▞
Hurtigste spil at slette, sagde græskaret;Du skal få ild hurtigere! Her kan jeg hjælpe dig! Det første er gratis! Det sagde, at man skulle klikke for at få 2x, men det virker ikke! Så jeg blev bare ved med at kigge på en skærm. INGENTING!😒😠😡😈👿😤😵🤕😼😾🙀!Den er ubrugelig!Den er 100% ubrugelig!PLS!!!RET!!!PROPLEMET!!!Med!!!DIN!!!APP!!!
Hvorfor ikke give det til tørre
Det var OK, indtil de besluttede at ændre kernefunktion. Ikke mere automatisk indsamling og skal klikke på elementer for at vinde, men de blev luskede og gemte annoncer i nogle, så de automatisk udløses, eller du taber. Ikke mere nulstilling, men du kan vælge hvilket niveau du vil male på, før du får nok ressourcer til at komme videre. Elsker temaet, men de dræbte gameplay direkte. Afinstalleret.
om annoncerne for dette spil: denne annonce handler om simping for en pige, men... pigen kan ikke lide dig, så du får hævn
Frøs og tilstoppede min telefon næsten med det samme. Kunne ikke køre. Prøver måske igen om et par år
Efter 2.4-opdateringen lavet af udviklerne, var spillet faktisk rettet. Nu kæmper jeg kun med ledige belønninger. Uanset hvor meget tid jeg er væk fra spillet, er belønningsbeløbet det samme. Kan du se dette ske med andre brugere? Tak og undskyld min sidste dårlige anmeldelse
det er godt, men jeg har brug for hjælp, fordi jeg ikke ved, hvordan man spiller, eller hvad jeg laver, jeg laver bare
Spillet virker laggy og buggy for pokker. Når jeg forlader hovedskærmen, for for eksempel at gå til butikken, kan jeg ikke gå tilbage igen. Jeg er nødt til at lukke den ned for at vende tilbage. Og jeg kan heller ikke få adgang til mulighederne.
halter lidt men det er sjovt
Nå, spillet starter ikke. Lige fast i den første skærm. Måske har den brug for en hurtig internetforbindelse, idk. Jeg vil prøve, når jeg kommer hjem igen.
det er et ok spil, men jeg har været nødt til at starte forfra 3 gange. det er virkelig irriterende, især når du allerede er kommet op på lvl 110 og dine håndlangere helt op til lvl 18 og din mancer det samme. Jeg ville også ønske, at der var permanente boosts, som du kunne købe uden at bruge penge.
Halloween-opdateringen ødelagde dybest set spillet. Der er stort set ingen måde at komme videre på uden at have spillet aktivt kørende hele tiden. 5 forskellige "valutaer", der SKAL indsamles manuelt. Så er den eneste opadrettede bonus bonusser fra daglige/ugentlige mål, men selv da er de nogle gange mere besvær, end de er værd. Seriøst tilkalde 7500 håndlangere er en latterlig bestræbelse.
Ascension punkter har brug for en hurtigere måde at distribuere. 1 point ad gangen, når jeg har 3k, er meget langsomt. Havde 20k med laggy spil tog 1 og en halv time med auto clicker at distribuere.
Wayward Souls Dobrodružné rjzx
Det var okay, tidsspilder. Men hver buff begyndte at bruge 3-delte annoncer og skulle se video (30-60 sekunder), den exit-knap ville føre til en interaktiv annonce (tvunget 30 sekunder) og derefter det x til en pop op. Mest til falske reklamespil endnu mere fyldt med spyware. Spillet er ikke det beløb værd, de tror, det er.
sjov tidsdræber. har dog haltende problemer.
Ideen er fantastisk. Men det er virkelig glitchy og buggy. Jeg blev ved med at miste forbindelsen, selvom min wifi var fint.
okay spil kan ikke anbefales
en smule laggy og tager for lang tid at tilkalde håndlangere.
Jeg har ikke engang spillet det endnu, jeg ved bare, at det er godt, fordi den spilbare tilføjelse faktisk var spilbar 🤰
Jeg har spillet i et par timer nu, og det øjeblikkelige indtryk er, at spillet er sjovt, og kunststilen er behagelig. Der er dog en klar mangel på tutorials og værktøjstip, så du kan finde ud af tingene, mens du går, fordi spillet ikke vil forklare dig noget. Jeg er heller ikke meget tilhænger af 2 timers grænsen for offline loot, da jeg aldrig har set sådan en mekaniker i noget andet inaktivt spil, men langsigtede effekter af dette er endnu uvist.
Elsker spillet, det er en fantastisk tidsmorder og elsker alle de tilgængelige opgraderinger, men..... forholdet mellem, hvor meget det koster at opgradere, og hvor meget du tjener på kampen, er langt væk. Opgraderingsomkostningerne skal reduceres eller mere skal hentes fra kamp. At få 2 blod fra at dræbe en fjende nu og da er latterligt
Spark mig af sted tilfældigt, venligst fix
Jeg er ked af det, men dette er ikke et inaktivt spil. Jeg var nødt til at holde øjnene klistret til skærmen for at prøve at være opmærksom. Hvad er historien? Der er ingen pause mellem bølgerne; så når du kommer til midten af 20'erne i bølger, udsletter horden dine enheder - hvoraf du kun har én type, medmindre du betaler penge for mere blod - så du kan ikke få sjæle til at opgradere dine enheder undtagen ved at se annoncer og vente på lanternen til at fylde...hvilket den gør lidt langsomt. Når du får dråber, er de ikke tilstrækkelige i antal. Trænger til arbejde.
er god
Godt tidsspilder, men med den nye patch ser det ud til, at de ugentlige quests er fejlbehæftede og ikke kan gennemføres.
ville være højere, kom anmeldelsesmeddelelsen for tidligt ind til en ærlig mening
Et af de kedeligste spil nogensinde. Jeg må mangle noget ved spillet, som andre nyder. Undskyld. Bare ikke for mig
Spillet er sjovt op til omkring niveau 200. Derefter er det de samme fjender igen og igen, og din hovedenhed vil blive maxet, så du ikke kan gøre meget fremskridt bortset fra at vente på ledige sjæle.
Ikke godt, jeg betalte for ingen annoncer, og 10 minutter senere blev det nulstillet, og alle mine fremskridt er slettet!! Der er ingen gendannelsesknap, og jeg kan ikke kontakte udvikleren Gendan venligst mine køb og refunder mine penge. Hvorfor ville Google Play Store lade dette spil eksistere?!
alt for mange annoncer ikke nok spilletid
kunne bruge lidt mere arbejde, men spillet er ganske fint som en tidsspilder.
Så ikke kun tilføjede den nye opdatering en ødelagt "gain nether"-præstation (stadig på -.74aa/1k), men offline-produktionen er også gået i stå. Statistik siger, at jeg får 2,22k netto per minut offline, jeg lukkede spillet i flere minutter og fik kun 3,15k.
Idle Necromancer ロールプレイング slg
Idle Necromancer RPG bmb
Selv med hensyn til ledige spil udgør dette næppe et spil. Ingen af opgraderingerne føles håndgribelige på nogen måde, og progression er blot en march ind i det uendelige. Jeg ville ønske, jeg kunne spille, men hver gang jeg går for at acceptere vilkårene og betingelserne, sparker spillet mig tilbage til min telefons startskærm
Simpelthen kedelig. Ikke meget at gøre. Løfter den samme 2D-sprite uden mærkbar forskel fra fremskridt. Også offline-forløbet udelukker den mest værdifulde valuta, så du bliver nødt til at lade dette spil køre på din telefonskærm, mens det heller ikke har noget værd for spilleren at gøre, mens spillet kører. $10 for ingen annoncer er sindssygt for et spil som dette. Det er en pauseskærm.
Helt ærligt, lad være med at downloade den med den nye opdatering. Fuldstændig ødelagt spillet. Gik fra et sjovt inaktivt spil til et kontantspil. Der var intet galt med spillet før opdateringen, og du kunne nemt komme videre, ikke tilfældet længere.Det er en skam, for det var et godt spil før
Havde potentiale til at være cool, men når halvdelen af fjenderne, du kæmper, kan svinge én gang og dræbe en hel hær af dine fyre, uanset hvor stærke du har gjort dem, besejrer det formålet med at have en masse fyre i første omgang.
Alt for mange fjender, især tidligere, for stærk og langsom progression, især efter bølge 30. skam var en god idé til et spil
Ikke så dårligt, så længe det varede. Siden den seneste opdatering gik spillet dog fuldstændig i stykker for mig. Jeg var ikke i stand til at tjene nogen valuta, og i et forsøg på at rette op på dette geninstallerede jeg spillet, og alle fremskridt gik tabt. Spillet er anstændigt, men kan involvere fejl i spil, og ingen måde at sikkerhedskopiere spillerens fremskridtsdata.
Ok, så jeg tænkte, hvad der er galt med lanceringen. Du kan tilsyneladende ikke starte spillet, hvis du bruger ad blokerende DNS. Hvilket giver mening, da dette er et spil, der betaler for at vinde. Du skal enten betale eller se millioner og atter millioner af annoncer for at komme videre. Selv så tidligt som ved bølge 20. Fin grafik, men animationer er ujævne og gentagende musik, som er en meget kort loop og bliver kedelig ret tidligt.
Annonceoplevelsen resulterer i, at der ses flere annoncer end spil, og manglen på inaktiv handling af enhver art samt begrænsede fremskridt i aktiv tid gør at kalde dette et inaktivt spil til en alvorlig fejlbetegnelse. Når det er sagt, kan det være sjovt at se din horde spise sig igennem fjenden
Okay
Det er meget svært at køre, det sparker mig altid ud i løbet af de første 5 sekunder. Jeg ville foretrække, hvis det ikke gjorde det, ja det er det, spillets grundlæggende kernedesign er sjovt, og jeg skal altid tilbage ind i butikken og prøve at få det samme som tre gange, det bruger ikke mine penge, jeg nulstiller bare, når det sparker mig ud af spillet
Det var et fantastisk spil indtil opdateringen, som gjorde det for hyppigt at trykke på annoncerne og blokere. Det fik også spillet til at gå fra rent til meget rodet. Stort imod det nye annoncedesign. Ville have været 1 stjerne, hvis jeg ikke kunne lide spillet
Da de havde fastsat de ugentlige mål, brød de daglige mål. De er ikke nulstillet i en uge nu.
Spillet er absolut skrald. I det mindste med andre inaktive spil giver de dig ting at lave. Du ser bogstaveligt talt din hær dø og klikker på annoncer for at komme videre. Brug 10 dollars på at springe annoncer over, når andre spil koster 99 cent. Seriøst skraldespil spild IKKE tid
Ok, men følte mig lidt intetsigende
Ascend with ad virker faktisk ikke, og måske skære lidt ned på annoncerne.